Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Μπλοκάκια και γραβάτες...



[...] η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν θα υπερασπιστεί τους μεγαλογιατρούς ή τους μεγαλοδικηγόρους με τις γραβάτες που κατεβαίνουν στο δρόμο, αλλά τους νέους ελεύθερους επαγγελματίες με τα μπλοκάκια.
                                                           Τσίπρας Παύλου Αλέξιος Πρωθυπουργός της Ελλάδας




                                      
                                                          

[...] Θα σου κλέψω το σακάκι, δυο γραβάτες θα φορώ
κι αν με ξαναπείς αλήτη πάλι εγώ σε συγχωρώ.
Νικόλας Άσιμος

Δεν γνωρίζω αν το εύμορφον κοράσιον εργάζεται  με ...μπλοκάκι.  Πάντως φορεί γραβάτα (και ...κανένα άλλο ρούχο!). Εγώ δεν φορώ γραβάτα \παρεκτός από ελάχιστες φορές στη ζωή μου. Μια φορά φόρεσα "στην ορκωμοσία" το 1986,  μερικές φορές σε ιατρικά συνέδρια ή δεξιώσεις που το απαιτούσαν και σε κάτι γάμους φίλων και συγγενών. Στον δικό μου γάμο φόρεσα παπιγιόν -με συντριβή ομολογώ την αμαρτία μου απέναντι "στην τάξη μου". Τις γραβάτες μου πάντως τις έχω και αραχνιάζουν στη ντουλάπα με τα ρούχα. Και δεν διαθέτω μπλοκάκι (κόβω όμως αποδείξεις στο ιατρείο...).
Δικαιούμαι άραγε την "υπεράσπιση" του πρώτη-φορά-αριστερού πρωθυπουργού  (με τα "φαιά"/Βορειοκορεάτικα video-wall στο γήπεδο tae-kwo-do με την ευκαιρία των πρώτων γενεθλίων του ιδεοληπτικού αχταρμά που "μας κυβερνά");


 

 

η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν θα υπερασπιστεί τους μεγαλογιατρούς ή τους μεγαλοδικηγόρους με τις γραβάτες που κατεβαίνουν στο δρόμο, αλλά τους νέους ελεύθερους επαγγελματίες με τα μπλοκάκια Πηγή: www.lifo.gr
η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν θα υπερασπιστεί τους μεγαλογιατρούς ή τους μεγαλοδικηγόρους με τις γραβάτες που κατεβαίνουν στο δρόμο, αλλά τους νέους ελεύθερους επαγγελματίες με τα μπλοκάκια Πηγή: www.lifo.gr

2 σχόλια: