Σάββατο 4 Ιουλίου 2020

Ἄν.. (περί πλαστότητος ο λόγος)



Αν ήμουν προσεκτικότερος... Θα τό είχα πάρει, όταν έπρεπε, είδηση. Όταν μου το "πάσαραν σε κάποια συναλλαγή... Σας διαβεβαιώ όμως πως το συγκεκριμένο και ένα... κανονικό εικοσάευρο μοιάζουν πολύ. Αυτό διέφερε ίσως στην "αίσθηση βάρους" και "πάχους". Κάπως λειψό έλεγες (εκ των υστέρων...). Και το διαφανές σημείο του χαρτονομίσματος ήταν "κάπως" Και υψώνοντας το... η γραμμή ασφαλείας... σχεδόν απουσίαζε... Και το υδατογράφημα "δεν"... Και τα ανάγλυφα σημεία που τα νοιώθεις μετακινώντας πάνω τους το νύχι του αντίχειρα επίσης... "ΔΕΝ"!)
Αν... είχα ήδη θεσπίσει και στην παραμικρότερη από τις συναλλαγές μου την χρήση της χρεωστικής-πιστωτικής κάρτας...
Αν... είχα μηχάνημα ανίχνευσης πλαστών χαρτονομισμάτων στο ιατρείο... [γιατί κι εκεί μπορεί να έγινε η δουλειά...]
Αν... δεν είχα πάει στο σημείο αυτόματων πληρωμών με μετρητά της  NESPRESSO (δυό φορές το πέταξε έξω το "γατόνι" το μηχάνημα προς μέγα εκνευρισμό δικό μου... Ευγενική, υπομονετική  και διακριτική λίαν η νεαρή υπάλληλος "δώστε μου ένα άλλο", μου είπε,  ..."αυτό ίσως είναι βρεγμένο...")
Αν... είχα κάνει τέτοια συναλλαγή σε τραπεζικό κατάστημα, στο γκισέ.
Αν... δεν ήμουν στην Ελλάδα, και κατά λάθος πήγαινα ν' αγοράσω καφέ από κανένα  π.χ. -και Θεός φυλάξοι!- μαγαζί της Μινεσότα και είχα αποπειραθεί να πληρώσω με τέτοιο εικοσαδόλαρο...

Τότε...
Θα την είχα πάθει, έστω και λευκός,  σαν τον μακαρίτη τον Τζώρτζ Φλόυντ τις προάλλες. Θα φώναζαν την αστυνομία. Don't move !!!! κτλπ κτλπ... Τρία λεπτάκια της ώρας  I can't breathe... και πάπαλα πάνω στην άσφαλτο με κοινό κάμερες και ακροατήριο...

Και όχι τίποτ' άλλο μα επειδή τυχαίνει να είμαι και "Δραγουμικός" (τί;;; μόνο γνωστοί πολιτικοί, ιστορικοί και άλλοι να μας θυμιατίζουν κάθε μέρα τα "εγώ είμαι Βενιζελικός";;;) θα είχαν αρχίσει ήδη οι ταραχές και θα γκρέμιζαν, όπου εύρισκαν οι φλογεροί πανέλληνες, τους απανταχού ανά τη χώρα ανδριάντες του Βενιζέλου. Διότι, αυτό θα υπαγόρευε η πολιτική ορθότης της συγκυρίας. Εξ άλλου,  οι... Δραγουμικοί είμαστε οι "μαύροι" της Ελλάδας!




QUIZ: Ποιό από τα δύο νομίζετε πως είναι το  πλαστό; To (Α) πάνω ή το (Β) κάτω στη φωτογραφία; Απαντάτε Α ή Β  με σχόλιο ή μήνυμα...



15 σχόλια:

  1. Το Β έχει την πατίνα τουατου χρόνου, πέρασε πολλά χέρια αν ήταν το πλαστό θα είχε αποσυρθεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς το πρώτο είναι το "καλό" Μάκη μου...
      Μάθημα πρώτον: στο KANONIKO χαρτονόμισμα η λέξη ΕURO αποσβένυται ομαλά προς τα κάτω...
      Επίσης: το "κωλοπετσωμενο" χάλασε γρήγορα επειδή είναι ψεύτικο..

      Διαγραφή
    2. ... και στο βιτρώ του καθεδρικού...
      Κοίταξε τον ρόδακα... στο ένα και στο "άλλο"

      Διαγραφή
  2. Το πρώτο είναι το πλαστό. Μη ρωτήσεις γιατί. Ένστικτο; Πάντως, αμαρτία εξομολογημένη, ποτέ αν και γέρασα δεν προσέχω τι χαρτονομίσματα μου δίδουν. Οπότε, καθαρά θέμα τύχης πώς δεν την πάτησα μέχρι τώρα. Από δω και στο εξής όμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρύσα μου καλή, επειδή το σωστό είναι το Α...Να προσέχεις διπλά και τρίδιπλα εφεξής. Και να χρησιμοποιείς "την κάρτα" στις συναλλαγές. (Τί να κάνουμε; Mας νίκησαν κι εδώ οι Τράπεζες...)

      Διαγραφή
  3. Περαστικά και καλωσόρισες στην λέσχη εξαπατηθέντων (τη οποίας διεκδικώ την προεδρία ένεκα πολλαπλών κρουσμάτων...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως και στη λαϊκή θα ζητώ POS!

      "Μη ρωτάς τό πως
      βάλε στη ζωή σου POS!"
      [Iσως είναι το νέο σύνθημα ενάντια στην ΠΕΡΙΕΡΓΗ υπερανάπτυξη της... "γείτονος Βουλγαρίας"!]

      Αν δούλευε ακόμα ο Νίκος Δήμου την "ΔΔ-ΔΗΜΟΥ" νομίζω θα με έπαιρνε άμισθο σύμβουλο..

      Διαγραφή
  4. Ο Θεός να μας φυλάξει από τέτοιο κακό συναπάντημα! Κι ως πού το έφτασες, Νώντα μου, μας ανατρίχιασες! Το ερώτημα είναι από τι να πρωτοπροσέξουμε οι μαύροι, καταπώς λέει ο λαός τους καψερούς και κακότυχους!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέχομαι το "μαύροι" ως δραγουμικός ομοιοπαθής μετ'εσού.
      Κατά τα άλλα μια χαρά είμαστε. Φτηνά τη γλιτώσαμε.
      Που να το φτάσω; Το έκανα ανάρτησh στο blog καί παρευθύς το ξέχασα και το έχασα το 20ευρον...
      Θα μπορούσα να είμαι "στην ψειρού...Αμ το σκάνδαλο επίσης που το βάζεις: "Κανονικός" γιατρός πάσαρε στον κοσμάκη μαϊμού χαρτονομ;iσματα!!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην έκλεψες σκονάκι από τα ήδη υπάρχοντα σχόλια...
      και να το λες με βάσιμα στοιχεία

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Η πρόφαση της έλλειψης χρόνου στρώνει το δρόμο για την απάτη.
      Κι όπως πολύ σωστά λες η ανα-γνώριση προϋποθέτει τη γνώση...

      Διαγραφή