Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Και όμως ο ιός υπάρχει!

 

 


 

Για τους «αρνητές του ιού» μια πληροφορία φρέσκια -φρέσκια! Aγαπητοί μου σαλταρισμένοι πέρα για πέρα, (δυστυχώς και) συμπολίτες μου. Ως γιατρός σας μιλώ. Πήγα ο δόλιος σε επίσκεψη ασθενούς και διαπίστωσα ιδίοις όμμασι, πως όχι μόνον υπάρχει ο ακατονόμαστος αλλά... διαθέτει: κουδούνι-θυροτηλέφωνο, άρα και σπίτι (ίσως με όλα τα κομφόρ). 

Ζει αναμεσά μας βρε! Μην είστε χαϊβάνια!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν διαβάζετε Κορωνιός και όχι Κορωνοϊός στο κουδούνι... κοινώς «τη βάψατε»! Είναι το καινούργιο πρώτο σύμπτωμα Β-Β* της λοίμωξης  Covid-19 που παρατηρήθηκε ειδικά σε Έλληνες!

*B-B ή Bad Blindness= Η τύφλα η κακιά! 

 

 

 

 

4 σχόλια:

  1. Εγώ διαβάζω Αντών ιός Κορών(α) ιός.
    Κι απο πάνω Γεώργ ιός.
    Άρα βλέπω παντού τον ιό.
    Άντε καλή μας σαιζόν,
    καλό φθινόπωρο!
    (μπήκε στις 16:30)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το test είναι επικεντρωμένο σε ἁρνητές του ιού.
      Σε κανονικούς ανθρώπους βγαίνει "ψευδώς θετικό"
      Καλη σαιζόν (την βλεπω να μας έρχεται με όλα τα καλά...)

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω συγκάτοικο με το επώνυμο Κορωναίος και την ανάλογη σήμανση στο κουδούνι εισόδου στο οποίο κάποιος έβαλε με μαρκαδόρο διαλυτικά στο ι και τόνο στο ο δηλαδή τον έκανε Κορωναϊός. Τελικά όμως είχε επιτυχία, ουδείς συγκάτοικος κυκλοφορεί χωρίς μάσκα. Δεν ξέρω αν οι ένοικοι του τρίτου του έκοψαν την καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέψου τώρα τί θα έχουν πάθει οι υ-ιοί των βασιλέων, τουτέστιν οι Διάδοχοι (κορωνο-ϋ-ιοί)!

      Διαγραφή