Τρίτη 6 Μαρτίου 2018

Υπεύθυνη δήλωση...



...κυνός του ανωνύμου!



Με ατομική μου ευθύνη και γνωρίζοντας τις κυρώσεις, που προβλέπονται από της διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 22 του Ν. 1599/1986, δηλώνω ότι:

ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ (αν και θα είχα το δικαίωμα να τύχω της χορηγήσεως αυτού, λόγω της ιδιαζούσης και δεινής -ανυπερθέτως!- καταστάσεως εις την οποίαν από ετών, ο τάλας, έχω περιέλθει ). 

Η παροιμιώδης ...κυνική αξιοπρέπεια, η οποία με διέπει, δεν μου επέτρεψε να μιμηθώ (καθότι: μαϊμού δεν είμαι!) ορισμένους δικούς σας αιρετούς (ή μη) φέροντας (ή όχι) "λαιμοδέτην" (κοινώς γραβάτα) που  έλαβαν το επίδομα (και το παντελόνιασαν κανονικά και σβέλτα) κι έτσι δεν κοιμούνται πια όπως εγώ στις "βούρτσες" των εισόδων και στα κρύα μέσα...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου