Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

Κρούσματα*



Ἡμερολόγια μοναστικῆς περιόδου 
  ["ὡς στρουθίον μονάζον ἐπί δώματος"]






Σχεδόν θάπεφτε πάνω μου. "Αυτό δα μας έλειπε! Πίσω μου σ' έχω σατανά!" μουρμούρισα, και στο τσαφ τον απόφυγα. Πήγαινε σφαίρα λες  και τον είχε πάρει καταπόδι κάτι  που εγώ δεν τόβλεπα. Καταμεσήμερο με φως πολύ και πρώιμο πύρωμα σχεδόν καλοκαιριάτικο την τελευταία μέρα του φετινού σκληρού Απρίλη. 

Ερχόταν ο άνθρωπος με  θολωμένο νου παλεύοντας "τα κρούσματα". Και φώναζε: "Δεν θα πεθάνω εγώ ζωντανός. Ακούτε; Εγώ θα πεθάνω πεθαμένος!". Και πήγαινε χειρονομώντας τρεχάτος σε μια άδεια πόλη μέσα.

Όμως δεν μου φάνηκαν διόλου πιό ζουρλά τα όσα  άκουγα από κείνα που κάθε τρεις και λίγο  διαβάζουμε:  Πως τάχα "ο Μπίλ Γκέητς έχει βάλει τσιπάκι στο εμβόλιο για τον convid-19",  πως "οι κεραίες 5G φταίνε", "o αμερικανικός στρατός μόλυνε τη Γουχάν", "με τη Θεία μετάληψη δεν μεταδίδεται ο ιός" (πάμε στοίχημα;) κι άλλα πολλά ων ουκ έστι αριθμός. 

Φυσικά και "δεν πάει στα βουνά"...

Ώσπου μέσα στο ηλιόκαμα και μ' ένα φως πίσω του ήρθε στο οπτικό μου πεδίο και μπήκε ένα τόσο δά νιούτσικο πράσινο φυλλαράκι από να δέντρο.

"Μάης μπαίνει αύριο!" είπα και παρηγορήθηκα κάπως. 

Οι άνθρωποι την τρέλα τους κι η φύση τη δουλειά της. 

Όμως είχα μια λύπη για τις παπαρούνες. Που δε θα τις έβλεπα φέτος.

Φρόντισε ο φίλος ο Σάκης όμως από το κτήμα τουτόπο δυνατών συγκινήσεων και συναθροίσεων κατανυκτικών παλεύοντας ώρα με τον Κανέλλο, το ζωηρούλικο κατσικάκι που τη γλίτωσε (λόγω ειδικών συνθηκών...) το φετινό Πάσχα και πάσχιζε τώρα να κουτουλήσει με κάθε τρόπο το αφεντικό του,  να μου στείλει μια άποψη της καταστάσεως που επικρατεί εκεί.


 Εμβήκεν ο Μά'ς που λέει και ο  θρακιώτης Βυζηινός. Ιδού και τα πειστήρια!

Του χρόνου λεύτεροι! Αλλιώς...






* Κρούσματα=φασματικά όντα, φαντάσματα


4 σχόλια:

  1. ❤️❤️❤️❤️
    Καλως τονε τον Μάη Νωντα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρε Νώντα, ο αγώνας συνεχίζεται!

    https://soundcloud.com/dine-doneff/varnalis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Θωμά"... δεν το ήξερα το blog...
    Ωραία δουλειά πάνω στους ζοφερούς στίχους του Βάρναλη.
    Χαίρε εκεί στα ξένα πούσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή