Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Όνειρο ξυπνητό...






Είχα λέει σηκωθεί κανονικά  πρωί-πρωί να κάνω το καθιερωμένο γρήγορο βάδην μου στη ...σανιδένια Νέα Παραλία. Πως κάνω μια και σηκώνω ψηλά τα μάτια  κατά το βάθρο του Μεγαλέξανδρου... Τί να δω; Έλειπε ο χριστιανός από τη θέση του, μόνο το άλογό του εκεί όρθιο αγριεμένο και μαύρο απαλλαγμένο από  τον μόνιμο αναβάτη, και γητευτή του κατά τας γραφάς, να υψώνεται με κατεύθυνση τον γαλανό ουρανό!

Στο μέτωπό του ένα σουβλερό και ευθύ κέρατο. Ως μονόκερως, σύμβολο των νεκρικών πομπών, μου ποζάριζε  πλέον ο θηριώδης Βουκεφάλας.

"Ο Βασιλεύς εδωρήθη" μουρμούριζε ένας παραδίπλα -λίγο σαλεμένος μου φάνηκε- "εις τους Νορθμακεντόνους για τα γενέθλια του αμερικάνου διαπραγματευτή κατά τα τελευταία διακόσια χρόνια"... Εγώ όμως δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από μια ομάδα "Πάκηδες" που κουβαλούσαν άρον άρον με κόπο πολύ κάπου στο βάθος κάτι ογκώδες και αγωνίζονταν να το φορτώσουν σε ένα κλεμμένο τροχήλατο από τα ΑΒ Βασιλόπουλος. Πράγμα φυσικά ολότελα αδύνατον αφού το "αντικείμενο" ξεπερνούσε εκατό -και βάλε-  φορές  τη χωρητικότητα του καροτσιού. Θα πήγαιναν τάχα "ένα κελεπούρι που πέτυχαν για σκραπ" και "θα πιάναν την καλή". "Με τα λεφτά που θα εισέπρατταν θα έφευγαν για ν' ανοίξουν μια μεγάλη βιομηχανική μονάδα στο Μπαγκλαντές!" σφύριξαν κάποιοι ακόμα πιο ενημερωμένοι καθώς φάνηκε... Άρχισα να εννοώ.

Έντρομος συνέχισα κατά το λιμάνι τη διαδρομή, και ο εφιάλτης μου συντόμως έλαβε  καινούργιες διαστάσεις. Στην πόρτα του Λευκου Πύργου ένα τεράστιο 
"ΠΩΛΕΙΤΑΙ μετά των επίπλων" 
και από κάτω: 
"Πληροφορίες στο ΤΑΙΠΕΔ της γειτονιάς σας"...



Ακόμα να συνέλθω από τη λαχτάρα που πήρα. Αύριο λέω να βγω ξανά και να περάσω από τα ίδια μέρη να δω τι είναι αλήθεια και τι ψέματα...

Και θα σας πω.





1 σχόλιο:

  1. Θα θέλαμε να είναι ψέματα αλλά αν εξακολουθούν οι πολιτικοί μας να «ενδίδουν» όλα θα τα δούμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή