Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024

Λοξοκοιτάζοντας την ιστορία

 



Μου έστειλε ο Ηλίας Παπαμόσχος τις φωτογραφίες αυτές από την Έδεσσα, όπου βρέθηκε, τις προάλλες. Φωτογράφησε τη συμβολή των δρόμων Ίωνος Δραγούμη και Κωνσταντινουπόλεως της πόλης...

Σκέψεις με κατακλύζουν φτερωτές για το ποιος σκέφτηκε να τιμήσει έτσι αυτόν που έγραψε τη φράση Η Πόλη είμαι εγώ (όπως ο Γκαίτε είχε πει Η Γερμανία είμαι εγώ). 

Καλή του ώρα και του Δημοτικού συμβουλίου εκείνου για την επιτυχημένη σύνδεση στην ονοματοδοσία.


Κι ενώ τα σκέφτομαι αυτά, το μάτι μου πέφτει στον αυθαίρετο και σχεδόν αιωρούμενο …Παρθενώνα της ταράτσας σε παρακείμενο κτίριο της Ίωνος Δραγούμη.  

Άξιοι συνεχιστές του έργου ενός Καλλικράτη, όπως και των Ανθέμιου και Ισιδώρου, οι σύγχρονοι εργολάβοι. Αληθινά αρχιτεκτονικά τολμήματα και μεγάλες δόξες τα τσιμεντένια έργα τους.






2 σχόλια:

  1. δεν ειναι των εργολαβων αυτα, ειναι των μικροιδιοκτητων, που τους εφερε στην εξουσια η Βενιζελική μας δημοκρατία, παραχωροντας του το δικαιωμα να αυθαιρετουν, και να ασχημονουν, ατιμωρητοι , και οχι μονον.,..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Έξεστι Λακεδαιμονίοις ασχημονείν".
      Και ουχί μόνον
      Ν. Τσίγκας

      Διαγραφή