Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Σαν μέσα σε φωλιά...





Τον εντόπισε ο φίλος και εκδότης (του) Κώστας Δεσποινιάδης, τον "Εποχιακό διανομέα" γέννημα του 2013 (αιώνες πριν θαρρώ πια ήταν αυτό...)  να κάθεται σαν μέσα σε φωλιά. Σε μια κασέλα-βιβλιοθήκη, από σανίδια "ότι νάναι", με κάτι διακοσμητικά καρφιά μπηγμένα εδώ κι εκεί και με  ενίσχυση από φύλλα... τσίγκου (πώς αλλιώς;)  παρέα με άλλα "βιβλία" και "έντυπα"  (αγνώστων λοιπών στοιχείων). 

Όλα αυτά εις το μπαρ Αρτκόρ στην Ρωμαϊκή Αγορά της πόλεως Θεσσαλονίκης... 

Πέραν της στιγμιαίας αφεύκτου συγκινήσεως, η κασέλα-βιβλιοθήκη μου θύμισε τις πρόχειρες φωλιές που κατασκεύαζε η γιαγιά μου για να γεννούν οι κότες  στον ορνιθώνα μας. Εκεί κάποτε (ω ημέρα αποφράς!) ένας απερίσκεπτος και προφανώς σφοδρά πεινών κύων συνελήφθη "επ' αυτοφώρω" ενώ κατέσθιε  με βουλιμία καμιά εξάδα φρεσκογεννημένα ωά των ορνίθων μας... 

Έφαγε της χρονιάς του ο δόλιος.  Ακόμα θρηνώ μαζί του για τα τρελά ζουπήγματα και τις ξυλιές που άρπαξε με ότι είχε βρεθεί τότε στα χέρια της γιαγιάς, τις πονεμένες του κραυγές σ' εκείνο το ολιγόλεπτο κολαστήριο, όπου βρέθηκε χωρίς να το πολυκαταλάβει πως, το καημένο το ζώο.

Ο εποχιακός διανομέας (το δικό μου αυγό) περιμένει  εκεί στο μπαράκι. Οι συνειρμοί μου για ανηλεώς δαρμένα σκυλιά καθόλου δεν τον αφορούν ούτε και τον συγκινούν. 

Αυτός στη φωλιά του. Ασφαλής και αφάγωτος...




7 σχόλια:

  1. Η τέχνη τού να μετουσιώνεις μια απλή φωτογραφία σε ποιητική συν-κινητική εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αὐτὸ σημαίνει ὅτι ὁ ἀγαπημένος μου διανομέας τελεῖ ἀκόμη ἐν γίγνεσθαι. Ὑπενθύμιση: Στὸ Βογατσικὸ στὰ γεννητούρια μοιράζουνε λαγγίτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά η εγκυμοσύνη εξελίσσεται εισέτι...
      [ Ο τοκετός ίσως μας παρει λιγάκι ακόμα καιρό ] .

      Διαγραφή
  3. Πάντως με «διανομέα» στον τίτλο,
    έχω ακόμη ένα βιβλίο στη βιβλιοθήκη μου:
    «Το μεγάλο όνειρο του ταχυδρομικού διανομέως Σεβάλ»
    Peter Weiss, Εκδοτικό τυπογραφείον ΔΙΑΤΤΩΝ,Μάρτιος 1986

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκδοση του 1986... Το έχω κι εγώ...
      Δυό χιλιάδες αντίτυπα [δεν θα βγήκαν κι άλλα]
      Αποκτήθηκε με 2 ευρώ (κουτσουλισμένη ελαφρώς μάλλον από τον παπαγάλο του αείμνηστου Μπαρμπουνάκη στο πάλαι ποτέ κραταιό "Κατώι του βιβλίου" στην Αριστοτέλους...

      Πάντως συνιστώ και την ανάγνωση του εξαιρετικού διηγήματος του Ηλία Κουτσούκου "Ο ταχυδρόμος του Συρράκου" [<-- ΚΛΙΚ] από την συλλογή Delivery boy...

      Διαγραφή
  4. 2€ η 200 δρχ. που το πήρα το '96;

    Ο Κουτσούκος σπαρακτικός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χε χε χε ναί φυσικά υπάρχει ωραιότατα με μολύβι γραμμένο και το 200 [δρχ φαντάζομαι] επάνω. Με την "εκποίηση" δηλδή του stock πήγε [τζάμπα πράμα! ] ...το ένα 100στάρικο στο 1 ευρώ!!! Όπως με την είσοδο στην Ευρώ εποχή ένα ματσάκι μαϊδανός που είχε 50 δραχμές έφυγε μονοκοπανιά στα 50 λεπτά [του ευρώ...]

      Διαγραφή