Πέμπτη 27 Απριλίου 2023

Σύξυλος!


 


Την άκουγα να είναι καλύτερα αυτή τη φορά, τόσο που πέρασε χρόνος ώστε να συνειδητοποιήσω πως ήταν  η ίδια και δε με ξεγελούσαν τ’ αυτιά μου. Μου ζήτησε καινούργιο ραντεβού. Προτού κλείσουμε τη σύντομη συνομιλία μας, ευγενικά και σχεδόν ικετευτικά μου είπε «Να ξέρατε γιατρέ πόσο ευτυχής αισθάνομαι που σας γνώρισα! Θα μου επιτρέψετε να φέρω το βιβλίο να μου το υπογράψετε όταν θα έρθω;»

«Μετά χαράς…» είπα εγώ και έβαλα με το νου μου τι άραγε να κατάφερε να βρει και αγόρασε από τη φτωχή εν Ελλάδι βιβλιογραφική μου παρουσία. Με έτρωγε η περιέργεια…

Ήρθε λοιπόν, κι όταν αποσώναμε «ορίστε το βιβλίο!» μου κάνει και, τραβώντας τον μέσα από μια μεγάλη νάιλον τσάντα, αποθέτει πάνω στο γραφείο, εμπρός στα κατάπληκτα μου μάτια, έναν τερατώδους πάχους τόμο του  μυθιστορήματος «Ραγισμένο είδωλο»  της …Χρυσηίδας Δημουλίδου!!!

Κατάπια όλα τα βατράχια όλων των λιμνών της οικουμένης, των ελών και των βούρκων της. Δεν ρώτησα τι και πως (αυτή θα ήξερε!). Έγραψα ένα Με εκτίμηση στην … και τα αρχικά Χ.Δ. προσθέτοντας και την ημερομηνία (που θα μου μείνει αξέχαστη).

«Τι είναι αυτά τα αρχικά που βάλατε;»

«Τα αρχικά ενός ψευδωνύμου μου, που απόκτησα σήμερα, είναι λιγάκι δυσανάγνωστο, αλλά έτσι γράφουν οι πιο πολλοί γιατροί, είναι γνωστό τοις πάσι…» είπα χαμογελώντας.

(Σαν έφυγε ευχήθηκα «και σ’ ανώτερα!» στον καταρρακωμένο μου εαυτό...)

 

 

 

 

14 σχόλια:

  1. Τώρα κάνεις πλάκα, έτσι;
    Κώστας Δρουγαλάς
    ή Κ.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη προφτάσω να ξημερώσω!
      Έτσι ακριβώς, μη πω και λίγο χειρότερα. Συνέβη ΚΑΙ αυτό....

      Διαγραφή
    2. Κάνε το και συ ...Χ.Δ. να τους μπερδεύουμε!!! :)

      Διαγραφή
  2. Εντωμεταξύ, το Χ.Δ. στα οικονομικά αντιστοιχεί στους Χρηματιστηριακούς Δείκτες - την καταμπέρδεψες την καημένη, θα χάσει το σημαίνον και τα σημαινόμενα!
    Χ.Δ. (κατόπιν παρότρυνσης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Εχω αφιερώσει δεκάδες βιβλία αλλά τέτοιο χουνέρι...
      Ν. Δ.

      Διαγραφή
    2. "Τα είδα όλα" λέμε...
      Τα είδαμε όμως "όλα";;;; Ασφαλώς όχι.
      Υπάρχουν και χειρότερα. Τα περιμένω με αληθινή περιέργεια.

      Διαγραφή
  4. Αυτο θύμισε ένα απόφθεγμα: Μην διαφωνεις ποτε με καποιον, που πιστευει και ο ιδιος τα ψεματα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σύξυλος: (για πλοία) μαζί με όλα τα ξύλα του, χωρίς να περισωθαί τίποτα. Συμπληρώνω: παρά μόνο τα αρχικά του ψευδωνύμου του! Γράφω διήγημα... οσονούπω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. θα έπρεπε να της κάνεις και ενα εγκεφαλογράφημα, ίσως να προέκυπταν, νεα δεδομένα για την χαρτογράφηση του ανθρώπινου εγκεφάλου,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποιος την χάρη σου, γιατρέ, μπήκες έστω και από σπόντα, στον χώρο της σκουπιδο - λογοτεχνίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή