Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Ο κασκορσές

 

 


Ένοιωσα να μου δίνει μια με το δεξί της μπροστινό πόδι… Έσκυψα και την είδα. Με κοίταζε με μισό μάτι. Το άλλο κλειστό. Νύσταζε και βαριόταν.

«Και… δε μου λες…» μου κάνει, «Τι αποφάσισες;»

Μπήκα αμέσως… «Θέλει και ρώτημα της λέω; Αφού ξέρεις… Είμαι αναφανδόν υπέρ… Δήλωσα από τους πρώτους!»

«Ρωτώ όμως γιατί βλέπω πως η σαχλαμάρα πάει σύννεφο στο συνάφι σου…»

«Τι εννοείς;» της λέω ενοχλημένος…

«Κοίταξε αγαπητέ μου…» μου κάνει σε αυστηρό τόνο, «μη νομίζεις πως επειδή καμώνομαι πως κοιμάμαι δεν ξέρω τι μου γίνεται. Πολύ συχνά ρίχνω κλεφτές ματιές στην οθόνη του PC σου και παίρνω είδηση “τα τρέχοντα”. Είδα πως οι συνάδελφοί σου, οι νοσοκομειακοί γιατροί και αυτοί της πρωτοβάθμιας φροντίδας αλλά και οι νοσηλευτές, σε ποσοστό από 30 μέχρι 50% δεν δείχνουν διατεθειμένοι να κάνουν το εμβόλιο. “Διατηρούν επιφυλάξεις οι περισσότεροι” λένε ευγενικά στην κυβέρνηση»

«Στην κυβέρνηση καλύτερα να κοιτάξουν το λάκκο που έσκαψε σε κείνους και σε μας ο κλικ-εγουέι υπουργός τους… Κι εγώ δεν μπορώ να ασχολούμαι άλλο με ψεκασμένους!» της απαντώ εκνευρισμένος.

«Μα.. . γιατρέ μου.. ψεκασμένοι οι συνάδελφοί σου;».

«Διπλά!», της λέω, «και δεν το παίρνω πίσω αν δεν αλλάξει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση...».

«Επομένως να υποθέσω πως θα πας…»  συνεχίζει αυτή το χαβά της.

«Μα, και βέβαια κυρία μου. Εννοείται!»

«Τότε» μου λέει, «να μου φέρεις εκείνη τη μέρα έναν κασκορσέ για συμπαράσταση στον κύριο Σωτήριο Τσιόδρα να τον φορέσω και ν’ ανεβάσω φωτογραφία στο instagram. Αφού δεν προβλέπεται γατο-εμβόλιο κι ας μας κολλάτε τον κορωνοϊό ουκ ολίγες φορές καταραμένοι άνθρωποι που σας ανεχόμαστε να κατοικείτε στα σπίτια μας μέσα κι όλο μπλέκεστε στα πόδια μας! Κάπως πρέπει να προστατέψουμε κι εμείς την πάρτη μας… Μη καταντήσουμε σαν τα μινγκ της Δανίας  και πάμε άδικα των αδίκων στα καλά καθούμενα…»

Το βούλωσα. Τι νάλεγα;

 

ΥΓ. Ξέχασα να σας πω ότι η γάτα μου ομιλεί άπταιστα ελληνικά. 

 

 

 

12 σχόλια:

  1. Μιλάμε για την Ιαμαική και τους γιατρούς βουνδού, ότι αρνούνται λέει κόβιδ εμβολιασμόν κατά 30-50%;;;;;;Μα ναί. Τόση ξεφτίλα; Που να πάω να κρυφτώ;
    Είναι αυτό που λέμε: καλά ρε μεγάλε, νύχτα πήρες το δίπλωμα;
    Εγώ τιμώ το πτυχείο του ΑΠΘ. Περήφανα διακονώ την ιατρική που έμαθα στην πατρίδα του Ιπποκράτη και πατρίδα μου. Δεν πήγα στο Χάρβαρντ ούτε στο Κέμπριτζ. Δέ θα ξεφτιλίσω την πατρίδα μου εδώ στον παγωμένο βορρά.
    Γιά να συνέλθουν οι ξεφτίλες. Γιά να συνέλθουν. Ιατρική θα κάνουμε ή βουντού;;;;
    Δίκιο έχει η γαλή- όχι η Ασημίνα- και σάλταρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντα, σκούρα τα πράγματα...
      Έχεις ακουστά για... εγκεφαλικό περονόσπορο;

      Διαγραφή
  2. Έχουν κάθε δικαίωμα να διατηρούν επιφυλάξεις. Μάλιστα θα τους υποστηρίξω κι εγώ μόλις κάνω το εμβόλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι κρίμα να μην βάλουν εμάς τους "κοινούς θνητούς μπροστά από τους υγειονομικούς..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιος οπωσδήποτε κοινός θνητός πρέπει να εξετάζει και να θεραπεύει τους κοινούς θνητούς εκτιθέμενος σε μεγάλο βαθμό... Οπότε...
      Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία... προσοχή και υπομονή...

      Διαγραφή
    2. Αν αυτοί είναι ... γιατροί, τότε εγώ είμαι ..... βάλε ότι θέλεις Νώντα....
      Καλή πρωτοχρονιά..

      Διαγραφή
    3. ...."ατρόμητοι", "φοβιτσιάρηδες" απέναντι στο εμβόλιο, γενναίοι απέναντι στον ιό, ευφυείς καχύποπτοι, τινές οπωσδήποτε ψεκασμένοι. Το Πανεπιστήμιο δε του Σιατλ σήμερα ανακοίνωσε πρόγνωση για 12.500-17.000 νεκρούς στη Ελλάδα μέχρι και τον Μάρτιο... Η δωρεά Γεωργιάδη μετά την διάλυση της προωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας το 2014..

      Διαγραφή
  4. https://covid19.healthdata.org/greece?view=total-deaths&tab=trend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάκη, το είδα σήμερα το πρωί. Το σχολίασα και λίγο πιο πάνω...
      Τα ίδια είχε πει (για 15.000 νεκρούς) και ο πολυς Γ. Ιωαννίδης προ ημερών. Τελικά είναι κάτι περισσότερο από... "απλή γρίπη" καταπώς φαίνεται...

      Διαγραφή
    2. Αν τους ρωτησουν τα παιδιά τους, γιατί κάναμε εμβόλια; θα πουν, μα για να σας προστατευσουμε...και θα τους ξαναρωτησουν(τους σκληροκαρδους αντιρρησίες) εσείς γιατί δεν το κάνετε; για δική σας προστασία και των άλλων;

      Διαγραφή
    3. Θα πούνε αυτό:
      "Για να περισσέψουν για τους άλλους. Διότι είμαστε μεγόψυχοι... (Αλλά θα λουφάρουμε και λίγη ανοσία δανεική από την "αγέλη")

      Διαγραφή
  5. Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο μιας Ελλάδας που συνεχώς ζει με ευχολογια, ελπίδα για σωτηρία εξ ουρανού, ξεματιασματα, κοινοτυπιες περί "πρώτα ο Θεός" κλπ κλπ κλπ.
    Ο Δίαφωτισμός και η Αναγέννηση των "τρισκαταρατων δυτικων" -ελληνορθοδοξη εκκλησία γαρ- δεν πέρασε από εδώ....... Χώρα και κοινωνία ανέκδοτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή