Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2022

Ένα άλλο «ΟΧΙ»

 

( στον «εσωτερικό» καθημερινό εχθρό και κίνδυνο!)

 


 

Είμαι Έλλην το καυχώμαι,

ξέρω την καταγωγή μου

Κι η ελεεινή αγωγή μου

δε μ’ αφήνει να κρυφτώ!

 

ΥΓ. Βέβαια ο Οπουνάναιπαρκάρωκαιδεμενοιάζει έχει και οικολογική συνείδηση. Αγωνιά υποθέτω για «το αποτύπωμα του άνθρακα στον πλανήτη»  (γι’ αυτό και το ροζμόβ ηλεκτρικό πατινοσκουτεράκι). Το αποτύπωμα όμως του …παχύδερμου είναι δικό του δημιούργημα. Εξίσου δυσβάστακτο για τον κόσμο μας.

 

 

 

 

 

4 σχόλια:

  1. Σήμερα ήρθαν οι μνήμες από τις διηγήσεις του Παππού μου και της γιαγιάς από τον πόλεμο και την κατοχή την απελευθέρωση τον εμφύλιο όλα εκείνα τα τραγικά και ηρωικά χρόνια.
    Εκείνοι λοιπόν κατάφεραν και επιβίωσαν και πέρασαν τη σκυτάλη σε Μάς. Που ήρθαμε να ζήσουμε σε αυτή την τραγική χιλιετία του 2000.
    Τα σκουτεράκια κλπ μικρή λεπτομέρεια της νέας τάξης πραγμάτων.
    Έβλεπα τα πρόσωπα στην εξέδρα των επισήμων στη σημερινή παρέλαση. Ποιός απ αυτούς μπορεί να είναι παράδειγμα. Ποιός να κάνει το δάσκαλο στα παιδιά που τρέχουν με τα e πατίνια τις τσάντες Λουί Βουιτόν και όλα τα ματαιόδοξα που τους μάθαμε να προσδοκούν και να πιστεύουν.
    Εμείς. Η δική μας γενιά είναι λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εννοείς την εξέδρα της Θεσσαλονίκης... εγώ είδα πως υπήρχε εκεί πάνω μια Προέδρος Δημοκρατίας που διαδέχθηκε τον Παυλόπουλο (ή Πάκη) νυν Αθάνατο-Ακαδημαϊκό. Δεν έχω να την ψέξω για κάτι μέχρι τώρα στην άσκηση των καθηκόντων της. Αλλά πες μου σε ποιο μέρος του κόσμου έχουν πάρει σκοινί-κορδόνι την μια να μουντζώνει ο μαθητής της παρέλασης τον αείμνηστο Παπούλια ένα αξιοπρεπέστατο κα σοβαρό άνθρωπο, να συγκεντρώνονται εθιμικώς κάθε χρόνο για διαμαρτυρίες ή όπως καλή ώρα να ωρύεται χτες η άλλη απέναντι στην Πρόεδρο που δεν την ξαναπροσλαμβάνουν στο νοσοκομείο ως ανεμβολίαστη από πεποίθηση «να σώσει κόσμο» (το παράδειγμα το δικό της και των ομοίων της μαζί με άλλα δικά μας «θεματάκια», στοίχησε τη ζωή σε 35.000 Έλληνες-Πάντως αν τυχόν και τους ξαναπροσλάβουν όλους αυτούς, και μάλιστα τους δώσουν και αναδρομικά, εγώ παύω να πληρώνω φόρους και θα αρχίσω να καταθέτω στο Παρακαταθηκών και δανείων ακέραιο το ετήσιο ποσό των οφειλών μου στο όνομα του Υπουργείου Οικονομικών). Φταίει «η εξέδρα των επισήμων» ή φταίω εγώ και συ για την αγωγή του γραψαρχιδισμού, της αμορφωσιάς, του χουλκαγκανισμού και της άγνοιας των ορίων;;;

      Διαγραφή
  2. Με την ΠτΔ δεν έχω κανένα πρόβλημα και τιμή κσι δόξα που τη βγάλαμε. Με τις φάτσες των επισήμων έχω. Τον Τζιτζη, τον Γκιουλ κά να κάθονται σε καφενειακή στάση … κλπ. Βεβαίως η πολιτική ηγεσία η οποία είναι η γενιά μας έχει την ευθύνη για τις ξεφτιλισμένες συμπεριφορές των μαθητών που περνούσαν σα παρτσακλά μπροστά από μια άλλη εξέδρα που είδα στο utube. Κανείς δεν τους έμαθε όλους αυτούς, γονείς, δάσκαλοι και πολιτεία ότι σεβόμαστε τη μνήμη αυτών που δώσανε το δικό τους παρόν για να έχουμε εμείς παρόν σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τόσον καιρό κάποιοι ζητούσαν να τελειώνουμε με τις παρελάσεις. Κι "εμείς" σθεναρά αρνιόμασταν. Δεν τις σηκώνει ο καιρός-η εποχή. Και μεταξύ μας, αν είναι να γίνονται τέτοιες και με "εφέδρους" λοκατζήδες να συμμετέχουν (άλλο πάλι κι αυτό... Τι σόι σχέδιο;) μη σώσουν ποτέ να ξαναγίνουν. Αν δεν υπάρχει ενσυναίσθηση «άστο κάτω δεν είναι για σένα παιδάκι μου» τους λέω εγώ . Ποιος παππούς και αφηγήματα ηρωισμού και ποιο παιδάκι σκοτωμένο που άφησε τα κοκαλάκια του στην Αλβανία και ποιο χωρίς χεράκι ή πόδια μέσα στον ανθό. «Στούμπωνε τη μπουγάτσα σου και ρούφα την καφεδούμπα στο Starbucks κι άσε μας μη μας ζαλίζεις. Ζήσε σαν αποχαυνωμένο όν…»
      Ο Τζιτζικώστας κι ο Γκιουλέκας τώρα μας φταίνε;;;
      Αυτοί είναι το παράδειγμα;;;;

      Διαγραφή